لطفا برای اطلاع از قیمت در واتساپ به شماره ۰۹۳۸۰۷۷۳۳۰۶ پیام دهید

In Stock

همزن مغناطیسی یا هیتر استیرر RCT digital می تواند شامل یک صفحه داغ یا Hot plate جهت گرمایش مایع نیز باشد که در اصطلاح به آن دستگاه هیتر استیرر Heater Stirrer گفته می شود.

 

توضیحات

هیتر استیرر RCT digital ساخت آیکا آلمان

همزن مغناطیسی یا هیتر استیرر RCT digital می تواند شامل یک صفحه داغ یا Hot plate جهت گرمایش مایع نیز باشد که در اصطلاح به آن دستگاه هیتر استیرر Heater Stirrer گفته می شود.

گرمای این صفحه داغ توسط انرژی الکتریکی تأمین می شود. صفحه با یک لایه تفلونی پوشیده شده و می تواند قطرهای مختلفی داشته باشد. دمای عملیاتی این صفحه می تواند در محدوده ی 100 تا 750 متغیر باشد.

هیتر استیرر IKA RCT digital دارای یک صفحه گرد از جنس آلیاژ آلومینیوم است. حجم قابل استفاده برای این مدل استیرر تا ۲۰ لیتر (H2o) تضمین  می شود و با سرعتی بین ۵۰-۱۵۰۰ دور در دقیقه کار می کند.

IKA ثابت قدم در کنار فناوری و محصول خود، هیتر استیرر IKA RCT digital را با ضمانت مادام العمر در اختیار شما قرار می دهد که در صنعت بی سابقه است و به دانشمندان اجازه می دهد تا آزمایشات خود را با هیتر استیرر قابل اعتماد  انجام دهند.

  • اشکال و عناصر عملیاتی ساده شده بواسطه تلفن همراه های هوشمند و مدرن
  • طراحی ساده برای سهولت در استفاده.
  • IKA در طراحی این محصول از شیشه سخت شده که توان عبور دهی نوری بالا و مقاوم در برابر دما و خوردگی توسط مواد شیمیایی را دارد برای محافظت از صفحه نمایش استفاده کرده است.
  • این مدل  IKA ( RCT digital) با استفاده از فناوری مغناطیسی Alnico قادر به دستیابی و حل رسوبات باقیمانده در محلول و پایداری دمای خارق العاده است.

مزایا و معایب استفاده از هیتر استیرر RCT digital

از استیرر اغلب در آزمایشگاه های تحقیقاتی شیمی و زیست شناسی استفاده می شود.

استفاده از هیتر استیرر RCT digital برای همزدن مایعات نسبت به استفاده از سایر تجهیزات همزن موتوری ارجحیت دارد، دلیل آن هم کم سرو صداتر بودن، بازده بالاتر و عدم وجود قطعات متحرک با احتمال شکستگی و سایش در مقایسه با مگنت می باشد.

همچنین مگنت ها عملکرد خوبی در ظروف آزمایشگاهی از جنس شیشه دارند، زیرا شیشه تأثیر چندانی بر میدان مغناطیسی ندارد. علاوه بر آن، به دلیل اندازه کوچک دستگاه استیرر تمیز کردن آن نسبت به سایر تجهیزات همزن بسیار راحت می باشد و نیاز به روانکار هم ندارند.

در عین حال کوچک بودن اندازه مگنت نشان دهنده این است که همزن مغناطیسی یا هیتر استیرر RCT digital تنها می تواند برای مقادیر کم نمونه مورد استفاده باشد.

از طرف دیگر مگنت نیز نسبت به مواد غلیظ و سوسپانسیون شدید تا حدی ضعیف عمل می کند. به همین دلیل برای حجم های بیشتر مایعات و محلول های غلیظ معمولاً از دستگاه های مکانیکی مانند شیکر استفاده می شود.

مشخصات فنی هیتر استیرر RCT digital :

  • رنج سرعت: ۵۰ – ۱۵۰۰ دور در دقیقه
  • ثبات و پایداری در کنترل درجه حرارت
  • شیشه سخت شده برای دید بهتر و مقاومت شیمیایی
  • ابعاد (W x H x D): 160 x 85 x 270 میلی متر
  • دارای سنسور دمای مقاومتی PT1000.60 به عنوان پراب دمای خارجی برای مشاهده لحظه ای دمای محلول
  • برای مشاهده انواع مدل های همزن مغناطیسی آیکا به سایت ماهان تجهیز ازما مراجعه کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “هیتر استیرر RCT digital ساخت ika”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *