لطفا برای اطلاع از قیمت در واتساپ به شماره ۰۹۳۸۰۷۷۳۳۰۶ پیام دهید

In Stock

مشخصات شیردوش برقی شرلی


پیش از اینکه نسبت به اجاره شیردوش های برقی اقدام نمایید، لازم است تا از مشخصات فنی شیردوش برقی مورد نظر خود اطلاعات کسب نمایید.

ابعاد : ۱۹x۱۶x۱۵ سانتی‌متر

وزن: ۳۰۰ گرم

مکانیزم: خودکار

گنجایش: ۱۸۰

جنس بطری: پلاستیک

قابلیت‌های اندازه‌گیری و سنجش: درجه‌بندی

سایر توضیحات

-نسل جدید شیردوش کینیو -دارای صفحه نمایش فول تاچ -دارای باطری قابل شارژ داخلی و قابلیت کار در هنگام نبود برق یا در در مسافرت یا هر مکانی بدون نیاز به برق

-دارای ۴ برنامه کار: (اکثر شیردوش های موجود در بازار ۲برنامه کاری و حداکثر ۹ یا ۱۸ مرحله قدرت دارند)

۱ .دوشیدن اتوماتیک ۱۶ مرحله قدرت

۲.شبیه سازی ۱۸ مرحله قدرت

۳. ماساژ دارای ۳۶ مرحله قدرت

۴. دوشیدن دارای ۳۶ مرحله قدرت

-تولید صدای کم -سبک و قابلیت حمل به سهولت

لازم به ذکر است که تمامی شیردوش ها قبل از ارسال به طور کامل استریل می شوند.

توضیحات

اجاره شیردوش برقی شرلی


با توجه به افزایش قیمت شیردوش برقی شرلی، شرکت ماهان تجهیزآزما درصدد یاری به خانواده های محترم اقدام به اجاره شیردوش های برقی شرلی با مشخصات فوق الذکر نموده است.

مادرانی که در روزهای اولیه تولد نوزاد نیاز به استفاده از شیردوش برقی برای افزایش شیر مادر دارند می توانند به جای خرید آن نسبت به اجاره شیردوش برقی اقدام نمایند.

همان طور که در مقاله « مزایای شیردوش برقی » گفتیم، مواردی برای استفاده از شیردوش برقی مهم است که در ادامه مجددا به ذکر آنها خواهیم پرداخت.

موارد مهم در استفاده از شیردوش برقی:

۱-مدل دو پمپه

در مدل دو پمپه قابلیت دوشیدن همزمان شیر از هر دو پستان وجود دارد و به این ترتیب در وقت صرفه جویی بعمل می آید. بعلاوه، هرچه شیر بیشتری دوشیده شود، به مقدار بیشتر نیز تولید می شود.

۲- شیردوشهای برقی که به راحتی قابل استفاده، تمیز کردن و مونتاژ هستند.

شیردوشی را انتخاب کنید که پس از استفاده به راحتی تمیز و ضد عفونی شود. علاوه بر این، در مدل برقی دارای پمپ وکیوم، گرفتن پستان برای مکش شیر آسان تر است. مدل دیگری نیز وجود دارد که شیر به سرعت و به راحتی دوشیده می شود.

۳- سرعت مکش

شیردوش برقی تهیه کنید که در کمترین زمان بتواند شیر بیشتری بدوشد. در انواع با کیفیت می توان سرعت دوشیدن شیر با دکمه دستی تغییر داد.

4- دوشیدن شیر بیرون از منزل

اگر مادری هستند که ناگزیر باید بیرون از منزل یا محل کار باشید، شیردوشی را انتخاب کنید که به راحتی قابل حمل باشد. بسیاری از این شیردوش ها به منظور نگهداری بهتر شیر دوشیده شده، شارژرهایی برای اتصال به باتری خودرو دارند.

همانطور که می دانید برخی از مادران در روزهای اولیه تولد نوزاد شیر کمی دارند و چون نوزادان توانایی مکیدن قوی ندارند، بنا به توصیه پزشکان لازم است که از شیردوش برقی استفاده کنند.

از آنجا که ممکن است بعد از یک هفته استفاده از شیردوش برقی دیگر نیازی به آن نداشته باشید می توانید به جای خرید آن نسبت به اجاره شیردوش برقی اقدام نمایید.

برای اجاره شیردوش برقی می توانید با شماره 09102174907 و یا 09380773306 تماس حاصل فرمایید تا در اسرع وقت نسبت به سفارش شما اقدام نماییم.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اجاره شیردوش برقی شرلی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اجاره شیردوش برقی بیمارستانی