توضیحات

خرید و فروش حمام اولتراسونیک 2/5 لیتری

خرید و فروش حمام اولتراسونیک سری DSA ساخت چین در حجم های 1/8 لیتری، 2/5 لیتری، 2/8 لیتری، 4 و 6 و….

حمام های اولتراسونیک یا کلینرهای شستشو ساخت dsa دارای کیفیت بالا و مشابه حمام های اروپایی هستند. در همه ی حجم ها هم مدل انالوگ و هم دیجیتال موجود است. حمام اولتراسونیک 2/5 لیتری تمام دیجیتال و تمام استیل دارای هیتر و تایمر است و برای شستشوی بردهای الکتریکی، طلا و جواهرات، وسایل و ابزار پزشکی، قطعات دوچرخه و موتور و خودرو و … به کار میرود.

تاریخچه استفاده از دستگاه‌های تمیز کننده فراصوت

به قدمتی که استفاده از فراصوت برای تمیز کردن سطوح دارد، امروز مکانیسم‌های تمیز کردن سطح اجسام به روش اولتراسونیک به خوبی درک شده است. اولین تجهیزات تمیز کردن اولتراسونیک در دهه ۱۹۵۰ به صورت تجاری وارد بازار شد و در حدود ۱۹۷۰ به عنوان وسایل خانگی نسبتاً ارزان قیمت مورد استفاده قرار گرفت. حمام‌های التراسونیک برای دهه‌ها به صورت صنعتی مورد استفاده قرار  گرفته است. این دستگاه به ویژه برای تمیز کردن قطعات کوچک و پیچیده و سرعت بخشیدن به فرآیندهای عملیات تیمار کردن سطوح به کار گرفته می‌شود.

با خرید حمام اولتراسونیک 2/5 لیتری امکان شستشوی ابزار الات و همگن سازی محلول ها در حجم کم امکان پذیر می شود.

نحوه انجام فرایند تمیز کردن با حمام اولتراسونیک 2/5 لیتری

حمام اولتراسونیک از حباب‌های کاویتاسیون ناشی از امواج فشار فرکانس بالا (صدا) برای تحریک یک مایع استفاده می‌کند. این تحریک نیروهای شدیدی را بر روی آلاینده‌های چسبنده به بسترهایی مانند فلزات، پلاستیک، شیشه، لاستیک و سرامیک ایجاد می‌کند. این عمل همچنین به حفر‌های کوچک، ترک‌ها و شکاف‌های سطح اجسام نیز نفوذ می‌کند. هدف  از این عمل در حمام اولتراسونیک این است که تمام آثار آلودگی کاملاً چسبنده یا جاسازی شده روی سطوح جامد از بین بروند. بسته به نوع آلودگی و قطعه مورد نظر، می‌توان از آب یا حلال‌های دیگر در حمام اولتراسونیک استفاده کرد.

آلاینده‌های روی سطوح مختلف می‌توانند شامل گرد و غبار، خاک، روغن، رنگدانه‌ها، زنگ زدگی، گریس، جلبک، قارچ، باکتری‌ها، آهک، ترکیبات پولیش، روغن لحیم، اثر انگشت، موم دوده و مواد جدا شده از قالب، مواد بیولوژیکی مانند خون و غیره باشند. تمیز کننده اولتراسونیک می‌تواند برای طیف گسترده‌ای از اجسام با اشکال، اندازه و ترکیبات مختلف می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد.

در هنگام تمیز کردن اجسام نباید اجازه دهید در کف دستگاه استراحت کنند، زیرا این امر مانع از ایجاد حباب در قسمتی از جسم که در تماس با حلال نیست، می‌شود.

شرکت ماهان تجهیز آزما عرضه کننده حمام های التراسونیک تمام دیجیتال و آنالوگ ساخت تایوان با کیفیت بسیار بالا می باشد.

این دستگاه ها دارای 18 ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد.

مشخصات حمام اولتراسونیک 2/5 لیتری

حمام شستشوی اولتراسونیک دیجیتال با حجم 2.5 لیتر و دارای هیتر و تایمر
جنس: استیل ضد زنگ
فرکانس: 40 کیلوهرتز

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “حمام اولتراسونیک 2/5 لیتری”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *