لباس محافظ کرونا

لباس محافظ کرونا

این روزها با شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان نیاز به لباس محافظ کرونا یکی از ملزومات برخی از مشاغل شده است. افرادی که مشغول فعالیت در بیمارستان ها و بانک ها و اداراتی که ارباب رجوع بالایی دارند بیش از دیگران در معرض خطر ابتلا به این ویروس ناشناخته قرار دارند.  بنابراین سازمان بهداشت جهانی به تمامی این افراد اکیدا توصیه می کند که حتما از لباس های مخصوص استفاده نمایند.

کرونا ویروس ها خانواده بزرگی از ویروس‌ ها هستند که برای نخستین بار در سال ۱۹۶۰ کشف شدند. این ویروس ها باعث به وجود آمدن بیماریهایی از خانواده سرما خوردگی در انسان و حیوان می شود. برخی از کرونا ویروس ها به دستگاه تنفسی حمله نموده و برخی نیز منجر به بروز علائمی در روده و معده انسان می شوند. در این دسته چهار کرونا ویروس کشف شده است:

  • HCoV-229E
  • HCoV-OC43
  • HCoV-NL63، کشف شده در سال ۲۰۰۴
  • HCoV-HKU1، کشف شده در سال ۲۰۰۵ در هنگ کنگ

این چهار نوع کرونا ویروس، به صورت مرتب در جمعیت انسانی سبب بیماری می شوند و منحر به عفونت سیستم تنفسی در کودکان و بزرگسالان می‌شوند.

اما انواع دیگری از این ویروس هستند که با علائمی حادتر همراه هستند؛ مانند سارس، مرس و کووید ۱۹.

در دسامبر ۲۰۱۹، برای اولین بار در شهر ووهان استان هوبئی چین، پس از اینکه مردم بدون علت معینی دچار سینه پهلو شدند و واکسن ها و درمان های موجود اثر نداشتند، نوع جدیدی از کرونا ویروس با همه گیری در انسان شناسایی شد. به مرور این ویروس به سراسر جهان سرایت کرد و منجر به فوت بسیاری از مردم جهان شد.

ایران هم مانند دیگر کشورهای دنیا در حال دست و پنجه نرم کردن با این ویروس ناشناخته است. از یک طرف شیوع ویروس کرونا در ایران رشد بسیار بالایی دارد و از طرف دیگر به دلیل تحریم های ظالمانه امریکا با کمبود تجهیزات آزمایشگاهی و تجهیزات پزشکی روبرو شده است. کمبود امکانات پزشکی مانند لباس محافظ کرونا ( گان ) ماسک های تنفسی و عینک های محافظ و داروهای پزشکی برای درمان بیماران مبتلا به کرونا بسیار محسوس است.

لذا ما را بر آن داشت تا با تهیه لباس محافظ کرونا به کسانی که در بانک ها یا ادارات با ارباب رجوع بالا کار می کنند از ابتلای آنها تا حد ممکن جلوگیری شود. همان طور که روزهای اخیر در اخبار مشاهده می نمایید برخی از بیمارستان ها نیز با کمبود لباس محافظ کرونا روبرو شده و با کمک های مردمی و موسسات خیریه در حال برطرف کردن این مشکل هستند.

همچنین ممکن است برخی از افراد تصمیم داشته باشند تا به صورت خیرات و نذری اقدام به تهیه لباس محافظ کرونا برای عزیزانی که در خط مقدم مقابله با کرونا هستند نمایند. شرکت ماهان تجهیز آزما با همکاری یک تولیدی لباس که تصمیم به تهیه این لباس با قابلیت غیر قابل نفوذ بودن آماده خدمت رسانی به تمامی کسانی است که نیاز به این نوع لباس مخصوص داشته و به دلیل کمبود امکانات دسترسی به این لباس برای آنها میسر نیست.

لباس محافظ کرونا بایستی مشخصاتی داشته باشد که بتواند برای مقابله با ویروس کرونا مناسب و کارآمد باشد. از جمله این مشخصات این است که این لباس به صورت یکپارچه بوده و قابلیت غیر قابل نفوذپذیری نیز باید داشته باشد.

می توانید برای اطلاعات بیشتر با شماره های  02166751095 – 09380773306 تماس حاصل نمایید. شرکت ماهان تجهیز آزما ضمن آرزوی سلامتی و تندرستی آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *